Igénylés
Először is le kell szögeznem: az oldal nem nevelde, tehát ne is számíts arra, hogy ennyiből állna az egész - a szerepjáték lényege ugyanis az, hogy te magad irányítod az emberedet, és nem csak közvetetten egyengeted útját. Így nem csak megadod az adatait, hanem aszerint játszol vele, jól gondold meg, mert onnantól már nem változtathatsz rajta, hacsak nem jelentős jellemfejlődésen megy keresztül, ekkor szólj az Igénylőben, és megváltoztatom adataidat. Először válassz képet, aztán pedig írj az Igénylőbe:
Név:
Nem:
Kor:
Jellem:
Hova tartozik: (Jövevény vagy Visszatérő )
Hova akar majd tartozni: (Banditák, Farmiak, Városiak , vagy a Seriff kompániája, Még kialakul)
Képesség:
Leírás/külső:
Előtörténet:
Magasság:
Felszerelés: (ebbe beletartozik a lovad /NJK/,fegyvered,stb) ÉS NEM LEHET SEMMILYEN ALTATÓT/NYUGTATÓT KÉRNI,SE SARKI BOLTIT,SE TERMÉSZETESET!!
A képességről lentebb találhatsz információkat, tehát ne a hasadra ütve írj be valamit! Miután kitöltötted ezt az adatlapot, regisztrálj be a karakterneveden, és várd meg, míg elkészül karaktered. Ez legtöbbször 1-2 napon belül megvan, de ha késnék vele, ne kezdj dühöngeni, várj türelmesen!Maximum 2 karaktered lehet!
Közösségek
Jövevény: Minden új karakternek ide kell tartoznia, kivéve, ha az oldal korábbi fennállása alatt játszott már itt, azesetben Visszatérő lesz.
Visszatérő: Azon karakterek, melyekkel már játszottak itt korábban, nekik a korábban már leadott dolgokhoz, csak annyit kell hozzáfűzniük, hogy változott e azokban valami, illetve, hogy kb mit tett a karakter amíg távol volt a környékről, illetve, hogy ugyanazon oldalhoz próbál e majd csatlakozni a karakter, amelyhez tartozott korábban, esetleg egy másikhoz, avagy egy újhoz.
Banditák: Önző érdekek hajtják őket.Maguk is vadásznak a vadlovakra. Hogy miért? Természetesen azért, hogy jó pénzért eladják majd őket, no és persze, mert ezzel borsot törhetnek mások orra alá. Azonban a korábbi irtóhadjárat, és az új vezér(ek) irányításának hatására igencsak profi és összeszokott csapatként is megtanultak együttmüködni.
Farmiak: Szívük-lelkük a lovakhoz van kötve. Szívükön viselik a paripák sorsát. Módszereik gyöngédek, inkább megpróbálják a lovakat megszelidíteni,mint betörni. Ki nem állhatták Charls-t, sem annak talpnyalóit, ez áll az új Seriffre is, de azt is megtanulták jól, hogy a város és a környék új vezetése/vezetöjének uralma ezerszer elviselhetőbb, és biztonságosabb a régi zsarnokénál. Pénzügyileg azonban továbbra sincsenek túlságosan eleresztve.
Városiak: Mindazon tisztességes, avagy tisztességtelen népek, akik a városkában és közvetlen környékén tengetik napjaikat. Legtöbbjük felemelkedése avagy bukása persze az új „kiskirály” érkezéséhez köthető, de egy mindig igaz rájuk, csupán túlélni szeretnék az élet nevezetű biztosan halálos kórt.
A Seriff kompániája: Ide tartoznak a „marczonák”, azaz a Római személyes csapata, akik SegédSeriffekként segítik főnökük uralmát, és szavatolják a város és környékének biztonságát, ki így, ki úgy. Nomeg ide tartoznak Charls korábbi emberei is, már aki maradt és behódolt, de miért is ne tették volna, hisz a pénz az pénz, egy vérbeli zsoldosnak, származzon bárkitől is. Továbbra sem változott, hogy csinálják, amit kell. Nem köti le őket igazán a vadlovak sorsa, többre tartják az új föld által kínált lehetőségeket holmi gebéknél. Új uruk mellett azonban a pénz és a félelem sajátos elegye tartja meg őket általában, de akadhatnak persze kivételek is.
Képességek
Vasmarok: Ez a képesség lehetővé teszi,hogy erősebb legyen a fogása,pl a lasszó tartásánál ez nagyon hasznos.
Biztos tartás: Könnyebben a nyeregben tud maradni aki ennek a képességnek a birtokában áll.Általában ezzel a képességgel rendelkezők szoktak lenni a leg kitűnőbb rodeósok.
Lasszó: Ha lasszóval dob az általában célba is talál.
Suttogó: Képes a ló bizalmába férkőzni és belelátni a lelkébe,így könnyebben megérti mi járhat a fejében és kezelni tudja ezt.
Mindenkinek csak 1 képessége lehet!
Jelhasználat
A jelek használatát fontos betartani, szinte minden szerepjátékos oldalon kötelezők. A cselekedeteket * jelek közé tesszük, gondolatait ~ jel közé, míg a beszédhez nem kell jel, esetleg -. Offolni (ha feltétlenül szükséges) 2, azaz két per jel használatával lehet. A reag végére mindig be kell tenni a képet, és javasolt a dőlt betű! Összefoglalva:
Beszéd *cselekvés* ~gondolat~ //off//
Példa:
Játékos1: *Zsebrevágott kezekkel sétál a kihaltnak látszó utcán,s közben élvezi a kelő nap első sugarait.Sarkantyúja minden egyes lépésnél csörren egy halkat.Egy kocsma előtt megáll és ránéz.~Hmm...azt hiszem ide betérek~ Belép az épületbe és a pulthoz megy,a kocsmáros azonnal felfigyel rá.* - Üdv.Egy üveg whiskyt! *Kalapját leveszi,majd helyet foglal és várja az italt.*
Játékos2: *A kocsmában üldögél amikor belép az idegen.Szemeivel alaposan végigméri,mad rágyújt egy cigarettára és ha esetleg a másik miután megkapta az italát körülnéz,akkor biccent felé,ezzel is jelezve,hogy szívesen beszélgetne.*
Játékos3: *Amint megkapja a whiskyt hátat fordít a pultnak és hanyagul körülnéz.A felé biccentő nem nagyon érdekli.Lehúzza az italt,aztán rágyújt és kisétál a kocsmából,hogy aztán tovább folytathassa kóborlását.Elmegy az istállóba,felnyergeli a lovát,majd nyeregbe pattan és elvágtat.* //bocsi,mennem kell!Helló!//
Még azt meg kell jegyeznem, hogy elbúcsúzni nem feltétlenül szükséges, ezért van a Társalgó ;)
Büntetőpontok
Minimális reag a másfél sor!! Az ennél rövidebb reagokért egy darab büntetőpont jár, amiről lentebb olvashatsz. A jelhasználat figyelmen kívül hagyásáért szintén 1 büntetőpont jár. Továbbá ugyanez, ha egy hónapig nem játszol, és nem jelzed ennek okát, viszont ha aktívan játékban/kalandban van a karaktered, és egy hétig nem írsz semmit vele, amikor épp rajtad volna a sor, és nem is jelzed ennek okát, az 5 büntetőpontot jelent.
Ha 10 büntetőpont gyűlik össze, karaktered törlődik!!!
Egyebek
Kalandok: Az újraindult játékot minden esetben a KalandMester, vagyis a KM vezeti, minden egyes Nem Játékos Karaktert(más személyeket, avagy állatokat, akiknek nincs konkrét "tulajdonosuk") ő játszik ki, tehát a külső körülményeket, azt, hogy mit tesz a "kívülálló", mindezt a KM írja le - egy helyzetet, amire a játékos reagál. A KM-nek minden reakciót figyelembe kell vennie, de a Játékosoknak pedig szintén figyelmesen olvasva, korrekten kellene reagálniuk mindenre ;)
Nem Játékos Karaktert a KM-en kívül csak olyan személy játszhat ki, akinek In Game (azaz játékban, a karakterének) is megadták a jogosultságot, hogy irányítson másokat (pl vezető lett valahol), de ezt ki kell érdemelni karakternek és játékosnak is.
Hány karakterem lehet?
Ha többet szeretnél, csak annyi dolgod, hogy mint az elsőnél, beregisztrálj a nevén, majd az Igénylőben megadd az adatait. Írd mellé az első karakter nevét is, de tudd, hogyha az egyiket nem játszod ki, mindkettő büntetőpontot kap, ugyanis ezt felhasználónként, és nem karakterenként számoljuk.Egyébként maximum 2 a megengedett karakterszám.
Mi történik befogott vadlovammal,elkötött NJK lovammal?
Nos.Ugyebár a főoldalon említettem,hogy itt csak ember karaktered lehet,tehát csak embereket igényelhetsz az Igénylés menüben.Na de ha a másik honlapról befogják és áthurcolják a vadlovadat akkor bekerülsz a Befogott vadlovak listájára.A képességed és az egyéniséged,sőt,a karaktered is megmaradhat,hiszen az egy külön játék leírni ahogy szép lassan betörik,majd pedig később ahogy együttműködik az emberekkel,nincs igazam?
Ha elkötik egy karakter NJK lovát,akik nyilván nem mások,mint a banditák,akkor az adott ló bekerül az Elkötött lovak listájára.Ott leírják ki kötötte el,mi célból és végül,hogy kié lesz a ló.Az elkötött lovaknak is lehetnek érzéseik,akkor is,ha NJK-k.Tehát ha egy NJK lovat elkötnek,akkor az onnantól kezdve - ha user is úgy kívánja - JK-vá válhat.Ugyanakkor ha egy betört vadló,vagy egy elkötött NJK ló gazdája úgy dönt,hogy eladja a lovat egy jelentéktelen,NJK embernek,akkor a ló karakter megszűnik létezni és elvész az átlag tömegben.
Jó szórakozást:
Trónbitorló |